Güz 2014 Sayısı / Fall 2014 Issue
Güz 2014 Sayısı / Fall 2014 Issue
Cilt 5 - Sayı 9 / Volume 5 - Issue 9
Esmail AFGHAHİ & Seyyed Reza Naghib SADAT
A Comparative Study of State News Channels of Iran and Turkey: Content Analysis of Foreign News
PDF [1]
Vesile ÇAKIR & Edanur KINIT
Televizyon Dizilerinde Ürün Yerleştirme ve Sponsorluğunun Sonuçları
The Results of Product Placement and Sponsorship in Television Series
PDF [2]
Banu DAĞTAŞ & Latif BİLGİLER
AKP-CHP Polemik Haberlerini Merkez-Çevre Çatışması Teziyle Okumak
Reading AKP-CHP Polemic News Through the Center-Periphery Thesis Lens
PDF [3]
Müge ELDEN, Sinem YEYGEL ÇAKIR & Uğur BAKIR
Bir İkna Edici Teknoloji Olarak Sigara Karşıtı Websiteleri: Kar Amacı Güden ve Gütmeyen Kurumların Web Sitelerine Yönelik Kullanıcı Tutumları
Anti-Smoking Websites as a Persuasive Technology: Attitudes Toward the Websites of Profit and Nonprofit Organizations
PDF [4]
Sinem EYİCE BAŞEV
Türk Tüketiçilerin Çevrimiçi Alışveriş Davranışları: Hepsiburada.com Üzerine Bir Araştırma
The Online Buying Behavior of the Turkish Consumer: An Exploratory Study on Hepsiburada.com
PDF [5]
Javanshir GADİMOV
Rusya'da Devlet ve Özel Haber Ajansları: İTAR-TASS, RİA Novosti ve İnterfax
State and Private News Agencies in Russia: ITAR-TASS, RIA Novosti and Interfax
PDF [6]
Mehmet Gökhan GENEL
Haber Anlatı Yapısının Oluşturulma Sürecinde Kadın Söylemi: Avrupa'daki Türk Basını Örneği
Narrative Structure of News and the Discourse on Women: The Case of the Turkish Press in Europe
PDF [7]
Elife KART
Boş Zamanın Çoklu Tüketim Mekanı Olarak İnternet ve Yeni Yaşam Tarzlarının İnşası
The Internet as a Multi-Consumer Space of Leisure and the Construction of New Lifestyles
PDF [8]
Deniz MARMASAN
Bir Mekansal Ayrışma Modeli Olarak Modern Gettolaşma: Televizyon Reklamları Üzerine Bir İnceleme
Modern Ghettoes as a Spatial Seperation Model: A Study on Television Commercials
PDF [9]
Burcu ÖKSÜZ & Serra GÖRPE
Halka İlişkiler ve İletişim Uzmanları ve Türkiye'de Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Türkiye'deki Kurumsal İletişim Uzmanları Üzerine Bir Çalışma
The Role of the Turkish Public Relations/Communication Professionals in Corporate Social Responsibility: A Research on Practices and Communications of CSR Programs in Turkey
PDF [10]
Erdem ÖNGÜN & Aşkın DEMİRAĞ
Facebook Kullanıcılarının Güvenlik ve Gizlilik Ayarları Kapsamında Engelleme Eğilimlerinin Ölçümüi
An Evaluation of Facebook Users' Blocking Tendencies Regarding Their Privacy and Secrecy Settings
PDF [11]
Selami ÖZSÖY
Futbolun Sözel Hali: Televizyon Programları
The Verbal State of Football: Television Programs
PDF [12]
Aybike PELENK ÖZEL & Nuray YILMAZ SERT
Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar: Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırman
Corporate Blogs as a Tool of Digital Public Relation: A Research on Turkey’s First 100 Companies
PDF [13]
Aybike SERTTAŞ
V for Vendetta Filminin Alımlama Analizi ve Sinemada Televizyon
Reception Analysis of V for Vendetta and Television in Cinema
PDF [14]
Faruk TEMEL, Onur ÖNÜRMEN & Mehmet KÖPRÜ
Seçim Kampanyalarında Dijital Araçlar ve İnternetin Yeri: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
Digital Means and the Internet During Electoral Campaigns: A Caset Study on University Students
PDF [15]
Fuat USTAKARA
Küreselleşmenin Sürükleyeci Gücü Halkla İlişkiler ve Halkla İlişkileri Dönüştüren Küreselleşme
Public Relations as the Fluent Power Globalization and Globalization Which Converts Public Relations
PDF [16]
Tunç YILDIRIM
Metin Erksan'ın Sevmek Zamanı Filminin Eleştirel Alımlaması
The Critical Reception of Metin Erksan's Movie Time for Love
PDF [17]
Aslı YURDİGÜL & İbrahim Ethem ZİNDEREN
Türk Sinemasında Özel Efekt Teknolojileri Aracılığıyla Oluşturulan Korku İkonları
The Horror Icons Created by Special Effect in Turkish Cinema
PDF [18]