Assist. Prof. Özge ERBEK KARA & Assoc. Prof. Özlem AKKAYA
Genel Yayın Yönetmeninden / From the Editor-in-Chief
|
PDF |
Kaan TAŞBAŞI
Kültür Yoluyla Kentin Pazarlanması Örneği Olarak Beyoğlu Kültür Yolu Festivali
Beyoğlu Culture Road Festival as a Way of Marketing the City Through Culture
|
PDF |
Yağmur ÖNGÜN & Ömer ÖZER
Kadın Cinayetleri Haberlerinin Sunumunda İdeolojik Üretim: Eleştirel Söylem Çözümlemesi Yaklaşımı
Ideological Production in the Presentation of Femicide News: A Critical Discourse Analysis Approach
|
PDF |
Itai ZVIYITA & Hatikanganwi MAPUDZI
An Intersectional Analysis of the Experiences of Women Journalists in Selected African Newsrooms
Afrika Haber Odaları Örnekleminde Kadın Gazetecilerin Deneyimlerine İlişkin Kesişimsel Bir Analiz
|
PDF |
Deniz Julia DEMİRAL & A. Banu BIÇAKÇI
An Exploratory Analysis on Strategic Communications of NGOs in İzmir
İzmir’deki STK’ların Stratejik İletişimlerine İlişkin Keşifsel Bir Analiz
|
PDF |
Derya Nil BUDAK
Agricultural Communications As An Applied Theoretical Field: A Conceptual Framework
Uygulamalı Teorik Bir Alan Olarak Tarımsal İletişim: Kavramsal Çerçeve
|
PDF |
|
|