Bahar 2012 Sayısı / Spring 2012 Issue
Cilt 2 - Sayı 4 / Volume 2 - Issue 4
Barış BULUNMAZ Gazeteler için Zor Karar: Reklam Verenler mi? Okuyucular mı? A Difficult Choice for Newspapers: Advertisers or Readers? |
|
Hüseyin ÇELİK Küreselleşme Sürecinde Kimlik Tartışmaları ve Medyanın Rolü: Kosova Örneği Globalization, Identity and the Role of Media: The Case of Kosovo |
|
Erdoğan H. EKİZ - Nahit Erdem KÖKER Destinasyon Tatmininin Belirleyicileri: Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ni Ziyaret Eden Yabancı Turistlerin Algılamaları The Determinants of Destination Satisfaction in North Cyprus: Perceptions of International Travelers |
|
Özlem GÜLLÜOĞLU Bir Kitle İletişim Aracı Olarak Televizyonun Popüler Kültür Ürünlerini Benimsetmesi ve Yayma İşlevi Üzerine Bir Değerlendirme The Function of Television as a Tool of Mass Communication in Adopting Popular Culture Products and Making it Prevalent |
|
Pelin HÜRMERİÇ - Ece BABAN Simmel, Veblen ve Sombart'ın Penceresinden Hedonik Tüketim: Ütopya'da Negotium ve Otium Hedonic Consumption from Simmel, Veblen and Sombart's Point of View: Negotium and Otium in Utopia |
|
Tolga KARA Sosyal Medya Üzerinde Yeni Nesil Pazarlama ve Türkiye Bilgi & İletişim Hizmetleri Endüstrisinde Sosyal Ağların Kullanımına Yönelik Bir Araştırma New Generation Marketing and Social Media and a Research on Usage of Social Networks in Turkish Communication and Information Technologies Industry |
|
Tülay ŞEKER - Rengim SİNE Çocuk Zihnindeki Haber Resmi The News Picture in a Child's Mind |
|
Fulya ŞEN Toplumsal Hareketler ve Medya: "Wall Street İşgali"nin Medyada Temsili Social Movements and Media: The Representation of the "Occupy Wall Street" Movements in Media |