Ana içeriğe atla

Güncel Sayı

2024 Bahar Sayısı 
Cilt 14, Sayı 28 - Tüm Sayı PDF
Dr. Öğr. Üyesi Özge ERBEK KARA  &  Doç. Dr. Özlem AKKAYA
Genel Yayın Yönetmeninden
PDF
Araştırma Makaleleri  
Cilt 14, Sayı 28
Türkay Türkan ÜNLÜ
Türkiye'de Güney Kore Ramaları: Ekşi Sözlük Yorumları Üzerine Bir İnceleme
South Korean Dramas in Türkiye: An Examination on the Comments of Ekşi Sözlük

ss.
1 - 30

PDF
Hülya ARSLANER HAMARAT & İlknur GÜRSES KÖSE
Türkiye’de Uydu Üzerinden Yayın Yapan Tematik Çocuk Kanallarının Kültür Aktarımındaki Yeri
The Role of Thematic Children's Channels Broadcasting via Satellite in Cultural Transmission in Türkiye

ss.
31 - 60

PDF
Hülya Aydan BİLGİLİER & Sezen ÜNÜVAR
Kurumsal İtibara Giden Yolda Sürdürülebilirlik İletişimi: CarrefourSA 30. Yıl Reklam Filmlerine Yönelik Bir İçerik Analizi
Sustainability Communication on the Path to Corporate Reputation: A Content Analysis of CarrefourSA 30th Anniversary Commercials

ss.
61 - 79

PDF
Safa Görkem AKTAŞ & Mehmet ÖZÇAĞLAYAN
Using Google Trends as a Big Data Tool in Digital Journalism
Dijital Habercilikte Büyük Veri Aracı Olarak Google Trends Kullanımı

ss.
80 - 105

PDF
Göksel AYMAZ
Marksist İletişim Teorisinin Oluşturucu Öğeleri: Enzensberger Üzerinden Bir Fuchs Eleştirisi
Constituent Elements of Marxist Communication Theory: A Criticism of Fuchs Based on Enzensberger

ss.
106 - 120

PDF

İletişim / Contact
+90 216 578 06 46
Sec. Ayşe Şipal Uğur
globalmediajournaltr@yeditepe.edu.tr