Bahar 2019 Sayısı / Spring 2019 Issue
Cilt 9 - Sayı 18 / Volume 9 - Issue 18
Ulaş Başar GEZGİN Critical Public Relations and Cultural Public Relations: Two Theoretical Exits before the Bridge for the Lopsided, Practice-Focused Public Relations Field Eleştirel Halkla İlişkiler ve Kültürel Halkla İlişkiler: Orantısız Gelişmiş, Uygulama-Odaklı Halkla İlişkiler Alanı için Köprüden Önce Son İki Kuramsal Çıkış |
|
Tülay ŞEKER & Ayşe Gül de FAVERI Televizyon ve Twitter Ortamında Bir Alımlama Analizi Denemesi: Çalar Saat Ve #Hayırlıolsun Etiketi Reception Analysis Example on Television and Twitter Ambience: Çalar Saat and #HayırlıOlsun Hashtag |
|
Tayfun YÜCESOY & Burak KARABULUT Iranians Revolution’s Demands under the Shadow of Spiral of Silence: A Content Analysis of Twitter Messages in Iranian Mass Movement Suskunluk Sarmalının Gölgesinde İranlıların Devrim Talepleri: İran Kitlesel Hareketinde Twitter Mesajlarının Bir İçerik Analizi |
|
Kamuran DEĞER Siyasal Aktörlerin Korku İletilerini Bir İkna Aracı Olarak Kullanımı: 2002, 2007 ve 2011 Genel Seçimleri Üzerinden Bir İnceleme The Use of Fear Messages by Political Actors as a Persuasion Tool: An Examination on 2002, 2007 & 2011 General Elections |
|
Mehmet Emin SATIR Soğuk Savaş Döneminde Türkiye’de Sol Basın During the Cold War: Left Press in Turkey |
|
Ozan YILDIRIM & Erdal DAĞTAŞ Toplumsal Dayanışmanın Sanal Boyutu: Tembel Eylemcilik Bağlamında Change.org Örneği The Virtual Dimension of Social Solidarity: Change.org Example in the Context of Slacktivism |
|
Ezgi ZENGİN Toplumsal Cinsiyet Teorisi Bağlamında Reklamlarda Erkek İmgesinin Değerlendirilmesi: Men’s Health Dergisindeki Reklamların Analizi The Evaluation of the Male Images in Advertisements in the Context of Social Gender Theory: Analysis of Ads from the Magazine Men's Health |
|
Arif Can GÜNGÖR Bir Auteur Yönetmenin Otobiyografisi: 8 ½ An Autobiography of Auteur : 8 ½ |
|
Yüksel DOĞAN Reha Erdem Filmlerinde Zaman Uzam ve Bellek Üzerinden Bir Değerlendirme Time, Space and Memory in Reha Erdem Cinema |
|
M. Özer ÖZKANTAR Türk Reklamlarında Mitolojik Esintiler:Vestel ve Casper Reklamlarının Yunan Mitolojisi Bağlamında Göstergebilimsel Analizi Mythological Inspirations in Turkish Ads: Semiotic Analysis of Vestel and Casper Ads in The Context of Greek Mythology |
|
Fatma Esra ÖZTÜRK Göçmen Kadınlara Yönelik Üretilen “Yeni Irkçılık” Kavramının Medya Çerçevesinde İncelenmesi Investigation of the Concept of “New Racism” Towards Immigrant Women in the Media |
|
Hande ÖKELİ ULUSOY Yerel Basında Çocuk Odaklı Habercilik: Akdeniz Gerçek ve Antalya Gündem Gazeteleri Üzerine Bir Araştırma Child-Based Journalism in Local Media: A Research on Akdeniz Gerçek and Antalya Gündem Newspapers |
|
Yeliz YAPICIOĞLU AYAZ Glocalization of Consumption Culture Through Global Brand Advertisements Global Reklamlar Aracılığı ile Tüketim Kültürünün Küyerelleşmesi |