2024 Bahar Sayısı Cilt 14, Sayı 28 - Tüm Sayı PDF |
||
---|---|---|
Dr. Öğr. Üyesi Özge ERBEK KARA & Doç. Dr. Özlem AKKAYA Genel Yayın Yönetmeninden |
Araştırma Makaleleri Cilt 14, Sayı 28 |
||
---|---|---|
Türkay Türkan ÜNLÜ Türkiye'de Güney Kore Ramaları: Ekşi Sözlük Yorumları Üzerine Bir İnceleme South Korean Dramas in Türkiye: An Examination on the Comments of Ekşi Sözlük |
ss. |
|
Hülya ARSLANER HAMARAT & İlknur GÜRSES KÖSE Türkiye’de Uydu Üzerinden Yayın Yapan Tematik Çocuk Kanallarının Kültür Aktarımındaki Yeri The Role of Thematic Children's Channels Broadcasting via Satellite in Cultural Transmission in Türkiye |
ss. |
|
Hülya Aydan BİLGİLİER & Sezen ÜNÜVAR Kurumsal İtibara Giden Yolda Sürdürülebilirlik İletişimi: CarrefourSA 30. Yıl Reklam Filmlerine Yönelik Bir İçerik Analizi Sustainability Communication on the Path to Corporate Reputation: A Content Analysis of CarrefourSA 30th Anniversary Commercials |
ss. |
|
Safa Görkem AKTAŞ & Mehmet ÖZÇAĞLAYAN Using Google Trends as a Big Data Tool in Digital Journalism Dijital Habercilikte Büyük Veri Aracı Olarak Google Trends Kullanımı |
ss. |
|
Göksel AYMAZ Marksist İletişim Teorisinin Oluşturucu Öğeleri: Enzensberger Üzerinden Bir Fuchs Eleştirisi Constituent Elements of Marxist Communication Theory: A Criticism of Fuchs Based on Enzensberger |
ss. |