Bahar 2022 Sayısı / Spring 2022 Issue
Cilt 12 - Sayı 24 / Volume 12 - Issue 24
Prof. Dr. Ayseli USLUATA Genel Yayın Yönetmeninden / From the Editor-in-Chief |
|
Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN Kültürel Bellek Aktarımında Dijital Medyanın Kullanımı: Türkiye’nin En Çok Ziyaret Edilen Müzeleri Üzerine Bir İnceleme Use of Digital Media in Cultural Memory Transmission: A Study on Turkey’s Most Visited Museums |
|
Semay Buket ŞAHİN Sözlü Kültür Kapsamında Radyo Tiyatrolarından Podcast Serilerine Yönelimin Kültürler Arası İncelemesi A Cross-Cultural Review of Mass Orientation from Radio Theaters to Podcast Series within the Context of Oral Culture |
|
Duygu Nazlı AKOVA & Rıfat ŞAHİNER Çağdaş Fotoğrafta Geç-Kapitalizmin Kente Yansımaları: Andreas Gursky’nin Fotografik Dili Üzerine Bir İnceleme Reflections of Late-Capitalism on the City in Contemporary Photography: An Analysis on Andreas Gursky’s Photographic Language |
|
Ayşe Fulya ŞEN & Hacer TAŞDELEN Türkiye’de Marka Aktivizmi: Sosyo-Politik Mesajlar İçeren Aktivist Reklamların Göstergebilimsel Analizi Brand Activism in Turkey: Semiotic Analysis of Activist Advertisements Containing Socio-Political Messages |
|
Ömer ÖZER & Gözde ALPTEKİN İnsanlar Neden MasterChef Türkiye Programını İzler? Kullanımlar ve Doyumlar Yöneliminden Bir Araştırma Why Do People Watch Masterchef Turkey? A Study On Uses And Gratifications |
|
Aybike PELENK & Sevim KOÇER & Kenan AYDIN Kurumsal Hikâye Anlatımı: Akademisyenler Üzerine Bir İnceleme Corporate Storytelling: A Study on Academicians |
|
- |
Tuba IŞIK 21. Yüzyılda Dijital İletişim ve Etik: Facebook ve YouTube Örnek Vaka İncelemesi Digital Communication and Ethics in the 21st Century: A Case Study from Facebook and YouTube |
|
Ömer VATANARTIRAN Tiyatro Klasiklerinde Kahramanların Etik Çıkmazları ve İletişimin Dramatik Rolü Ethical Dilemmas in Classical Theatre and the Dramatic Role of Communication |
|
Nesli Tuğban YABAN Halkla İlişkilerde Etik Bir Uygulama Alanı Olarak Heykel Sanatı Sculpture Art as an Ethical Practice Field in Public Relations |
|
Gözde ÖYMEN & Nihal KOCABAY ŞENER Spor Markaları Ne Kadar Aktivist? Spor Markalarının Kullandığı Marka Aktivizmi Çeşitlerinin Değerlendirilmesi How Activist Are The Sports Brands? The Evaluation of Types of Brand Activism Used by Sports Brands |
|
Ege Simge DEMİREL & Çağla COŞAR Halkla İlişkiler ve Etik: 1990 - 2021 Yılları Arasında Yayımlanan Akademik Çalışmalar Üzerine Bir Değerlendirme Public Relations and Ethics: An Evaluation of Academic Studies Published between 1990 – 2021 |
|
Emre EMREM Dijital Teknolojilerle Üretilen Metaverse [Öte Evren] Kavramı ve Etik Üzerine Bir Tartışma The Concept of Metaverse [Beyond The Universe] Produced by Digital Technologies and A Discussion on Ethics |