Güz 2011 Sayısı / Güz 2011 Issue
Cilt 2 - Sayı 3 / Volume 2 - Issue 3
Şeyda BARLAS BOZKUŞ Kültür Diplomasisinin Sınırları: Türk Kültürü ve Sanatının Uluslararası Platformlarda Tanıtımı (1980 - 2010) Boundaries of Cultural Diplomacy: The International Representation of Turkish Culture and Art (1980-2010) |
|
Barış BULUNMAZ Otomotiv Sektöründe Sosyal Medyanın Kullanımı ve Fiat Örneği Use Of Social Media In Automotive Sector And the Fiat Case |
|
Birol GÜLNAR Yabancı Öğrencilerde Kültürleşme ve Medya Kullanımı Acculturation And Media Using Among Foreign Students |
|
Uğur Zeynep GÜVEN Ekranda Sınıf ve Aile: Prime-Time Televizyon Dizileri Türkiye'de Aile İmajları mı Yaratıyor? Social Class and Family On Screen: Do Prime-Time Television Series "Create" Images of Family in Turkey? |
|
Tülay ŞEKER - Selahattin ÇAVUŞ "Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi" Dizisinin Alımlama Analizi Behzat Ç. An Ankara Detective: An Audience Perception Analysis |
|
Raci TAŞCIOĞLU 2011 Universiade Kış Bağlamında Türk Yazılı Basınında Erzurum'un Tanıtımı Publicity of Erzurum at the Turkish Written Press in the Context of the 2011 Winter Universiade Games |
|
Canan ULUYAĞCI - Sezen ÜNLÜ - Sevil UZOĞLU BAYÇU TV Dizilerindeki Mekanlarda Kültürel Yansımaların Göstergebilimsel Çözümlenmesi: Canım Ailem A Semiotic Analysis of Location in TV Series and Their Cultural Indicators: The Case of Canım Ailem |
|
Sevil UZOĞLU BAYÇU - Sezen ÜNLÜ - Canan ULUYAĞCI Halkla İlişkiler Açısından Yerel Yönetimleri Değerlendirmek: Eskişehir Tepebaşı Belediyesi Örneği Assessing Local Administrations In Respect of Public Relations: Eskişehir Tepebaşı Municipality Sample |
|
Ebru UZUNOĞLU Reklamcı Olarak Tüketici: Kavramsal Bir Bakış Açısı Consumer As Advertiser: A Conceptual Perspective |