Bahar 2014 Sayısı / Spring 2014 Issue
Cilt 4 - Sayı 8 / Volume 4 - Issue 8
Şeyda BARLAS BOZKUŞ Rethinking Nationalizm in the Case of 1453 Conquest Museum in Istanbul |
|
Emel BAŞTÜRK AKCA & Seda ERGÜL Televizyon Dizilerinde Erkeklik Temsili: Kuzey Güney Dizisinde Hegemonik Erkeklik ve Farklı Erkeklik ve Farklı Erkekliklerin Mücadelesi Representation of Masculinities: The Struggle of the Hegemonic and Other Masculinities in the TV Series ‘’ Kuzey Güney’’ |
|
Salih BAYRAM Politics and the Turkish Press in the 2000s: From ‘’AKP’’ to ‘’ Ak Parti’’ Türkiye’de 2000’li Yıllarda Habercilik ve Siyaset: “AKP”den “Ak Parti” ye |
|
Vedat ÇAKIR & Önder BOZKURT Televizyon İzleme Alışkanlıkları, Motivasyonları ve TRT 6: Hakkari Örneği Television Viewing Habits, Motivations and TRT 6: The Case of Hakkari |
|
Gönül DEMİREL & Lebriz TOSUNER-FIKES E-Mail Use in Open Communication Climates: A Path- Analysis Model Açık İletişim Kültürlerinde E- Posta Kullanımı: Bir Yol Analizi Modeli |
|
Burak DOĞU & Günseli BAYRAKTUTAN & Mutlu BİNARK & Tuğrul ÇOMU & Gözde İSLAMOĞLU & Aslı TELLİ AYDEMİR Milliyetçi Hareket Partisi’nin Alternatif Mecra Arayışında 2011 Genel Seçimleri ve Twitter Kullanımı The Nationalist Movement Party in Search for a New Medium: Practising Twitter in the 2011 General Elections |
|
Onur DURSUN & Dilek EVİRGEN Bilginin Popüler Kültür- Popüler Kültürün Bilgi Aracı Olarak Kullanıldığı Bir Alan: Yarışma Programları The Field in Which Information Is Used As Populer Culture and Populer Culture Is Used As a Means of Information |
|
Hasan GÜRKAN & Rengin OZAN Butterfly Effect Filmi Örneğinde Karşı Sinemanın Hollywood’da Dönüşümü The Transformation of Counter Cinema on Hollywood in the Butterfly Effect |
|
Ebru GÜZEL Toplumsal Cinsiyete Dayalı Ayrımcılık ve Medyanın Rolü Gender Discrimination and the Role of Media |
|
Ayça KIRGIZ Hedonism, A Consumer Disease of the Modern Age: Gender and Hedonic Shopping in Turkey Modern Çağın Tüketici Hastalığı Hedonizm: Türkiye’de Cinsiyet ve Hedonik Alışveriş |
|
Özgür KÖSEOĞLU & Nahit ERDEM KÖKER Türk Üniversiteleri Twitter’ı Diyalogsal İletişim Açısından Nasıl Kullanılıyor: Beş Türk Üniversitesi Üzerine İçerik Analizi How Turkish Universities Use Twitter in Terms of Dialogic Communication: A Content Analysis of Five Turkish Universities |
|
Gönül Eda ÖZGÜL & Kağan TAHAN Bir Ceset Arayışı Olarak Hatırlamanın Eleştirisi: Bir Zamanlar Anadolu’da Zaman, Mekan ve Gerçeklik A critique of Remembering as a Quest for a Corpse: Time, Space and Reality in Once Upon a Time in Anatolia |
|
Şakir ÖZÜDOĞRU Nitel Araştırmanın İletişim Araştırmalarında Rol ve Önemi Üzerine bir Deneme An Essay on the Importance and the Role of Qualitative Research in Communication Studies |
|
Feryade TOKAN ŞENOL Sosyal Medyada Ahlaki Panik Tepkisi: Facebook’taki “T.C.” Örgütlenmesi |
|
Kader TUĞLA Türkiye’de İnternet Geleneksel Medyadan Daha Demokratik ve Alternatif Bir Haber Ağı Sunuyor mu: T24 Örneği Does the Internet Offer a More Democratic And Alternative News Network From The Traditional Media in Turkey: the T24 Case |