Bahar 2015 Sayısı / Spring 2015 Issue
Cilt 5 - Sayı 10 / Volume 5 - Issue 10
Nurdan AKINER & İpek BOĞATUR Alman Sinemasında Türkiye Kökenli Kadınların Temsili: Beyaz Perdenin Kadın Kurbanlarından Melezliğin Hazzına The Representation of Turkey-Rooted Women in German Cinema: From the Woman Victims of the Silver Screen to the Pleasure of Hybridism |
|
Neslihan ALPAY, Hasan Kemal SUHER & Ali Atıf BİR Türkiye'de Teknolojik Ürün Reklamlarında Kadın ve Erkek Portreleri The Portrayal of Women Compared to Men in Technological Product Print Advertisements in Turkey |
|
Şükrü BALCI & Tuba BOR Siyasal Bilgilenmede Televizyonun Önem Düzeyi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir İnceleme The Level of Importance of Television in Political Informing: A Study on University Students |
|
Emel BAŞTÜRK-AKCA, İdil SAYIMER & Seda ERGÜL Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımları ve Siber Zorbalık Deneyimleri: Ankara Örneği Middle School Students' Social Media Use and Their Cyberbullying Experience: A Case Study from Ankara |
|
Selçuk ÇETİN 2014 Yerel Seçimlerinde Büyükşehir Belediye Başkan Adaylarının Twitter Kullanımları Üzerine Karşılaştırmalı Analiz TA Comparative Analysis of the Metropolitan Municipality Candidates Twitter Use During the 2014 Local Election Campaign in Turkey |
|
Erdal DAĞTAŞ & Mehmet Emir YILDIZ Türkiye'de "İzleyicini Metalaşması": Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politik Çözümlemesi The "Commodification of the Audience" in Turkey: A Critical Political Economy Analysis of the Social Media Ratings of TV Series |
|
Gözde DEDEOĞLU Gezi Eylemlerinin Türk Yazılı Basınında Temsili The Representation of the Gezi Movement in the Turkish Print Press |
|
Şeyma Esin ERBEN & Jale BALABAN-SALI Blogalanda Blog Yazarlarının Etkileşim Biçimleri ve Görsel Öğelerin Kullanımı Blogger Interaction Styles and the Use of Visuals in the Blogospheres |
|
Suncem KOÇER Belgesel Filmler Toplumsal Dönüşüme Etki Edebilir Mi?: Koalisyon Modeli ve Benim Çoçuğum Örneği Documentary Films and Their Social Impact? An Analysis of My Child Through the Coalition Model |
|
Nurdoğan RİGEL & Onur DURSUN Kültür Endüstrisinin Sahte Rasyonelitesi: Yıldız Falları (Los Angeles Times'tan Hürriyet'e Yıldız Falları Analizi ) The Pseudo Rationality of the Culture Industry: Horoscopes (Horoscopes Analysis From the Los Angeles Times to Hürriyet) |
|
Fadime ŞİMŞEK İŞLİYEN & Mustafa İŞLİYEN Çocuklarda Medya Algısının Resimler Üzerinden Analizi An Analysis of Children's Media Perception Through Drawings |
|
Sedat ÖZEL Bir Yayın Platformu Olarak İnternette Çevrimiçi Videolar ve Kullanıcılarının Doyum Faktörleri Online Videos as Broadcast Platform on the Internet and the Gratification Factors of Users |
|
Gülay ÖZTÜRK & Hilal ÖZDEMİR ÇAKIR Ülke İmajının ve Ülke İtibarının Marka Tercihine Etkisinde Menşe Ülke Kavramının Rölü: Türk Tüketiciler Üzerine bir Araştırma The Role of the Country of Origin Concept on the Effect of Country Image and Country Reputation on Brand Preference: A Study on Turkish Consumers |
|
Elif ÜSTÜNDAĞLI & Ebru GÜZELOĞLU Gençlerin Yeşil Tüketim Profili: Farkındalık, Tutum ve Davranış Pratiklerine Yönelik Analiz The Green Consumer Profile and Youth: An Analysis on Awareness, Attitude and Behavior |
|
Ceren YEGEN Çocuk Cinayeti Haberlerinin Türk Yazılı Basınında Sunumu: POSTA Gazetesi Örneği The Presentation of Child Murder News in the Turkish Written Press: POSTA Newspapers |