Güz 2015 Sayısı / Fall 2015 Issue
Cilt 6 - Sayı 11 / Volume 6 - Issue 11
Aysun AKINCI YÜKSEL Kültürel Bir Ürün Olarak Türkiye’de Sinema Filmlerinde Okul, Öğretmen Ve Öğrenci Temsilleri The Representation of the School, Teacher and the Student as a Cultural Product in Cinema in Turkey |
|
And ALGÜL & Cem S. Sütçü Değişen Haber Algısı: Kullanıcılar Sosyal Medyada Haberleri Nasıl Değerlendiriyorlar? The Changing Perception of News: How Do Users Evaluate News on Social Media? |
|
Unvan ATAS & Gizem MORRIS & Mikail BAT Kurumsal İletişimde Sponsorluğun Önemi: Türk Hava Yolları Vaka İncelemesi The Implementation Of Sponsorship In Corporate Branding: A Case Study Of Turkish Airlines |
|
Gülşah AYDIN & Duygu AYDIN ASLANER Stereotip Kadın Rollerinin Televizyon Reklamlarında Sunumu The Presentation of Stereotypical Women’s Roles in Television Advertisements |
|
Ahmet Ayhan & Özlem Kükrer Aydın İnternet Gazetelerindeki Okur Yorumlarına Yönelik Bir Araştırma (Özgecan Aslan Cinayeti Örneği) An Analysis of Readers’ Comments of Online Newspapers: (The Murder Of Özgecan Aslan Case) |
|
Mikail BAT & Mustafa YALÇIN Kurumsal Açıdan Yetenek Yönetimi Üzerine bir Değerlendirme: Vodafone Örneği An Evaluation of Talent Management from an Organizational Perspective: The Case Of Vodafone |
|
Sezin BAYSAL BERKUP Bu Siyasal Mesajı Tweetlesek de mi Paylaşsak Tweetlemesek de mi Paylaşsak? 2015 Türkiye Genel Seçimlerinde Siyasal Partilerin Twitter Kullanımları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz To Tweet this Political Message Or to Not toTweet It? A Comparative Analysis about Twitter Usage of Political Parties During the 2015 Turkey General Election |
|
Çiğdem BOZDAĞ Diaspora’dan Türkiye’ye Bakış: Almanya’daki Türklerin Medya Kullanımı Üzerine bir İnceleme A Look at Turkey from the Diaspora: An Analysis on Turkish Origin Migrants’ Media Use in Germany |
|
Gülsüm ÇALIŞIR Siyasi Partilerin Web Siteleri Üzerine Bir Araştırma: 7 Haziran 2015 Genel Seçimleri A Study On the Websites of Political Of Political Parties: the June 7, 2015 General Elections |
|
Murat ÇELİK Latin Alfabesine Geçiş Sürecinin Gazete Reklamlarına Olan Etkisi The Influence of the Transition to the Latin Alphabet on Newspaper Advertisements |
|
Gürsoy DEĞİRMENCİOĞLU Milli Mücadele Dönemi’nde Mizah Basını: “Güleryüz” Mizah Gazetesinde Yayımlanan Karikatürlerin İçerikleri Üzerine Bir İnceleme The Humor Press During the War of Independence: A Study on the Contents of Cartoons Published in the Humor Newspaper “Güleryüz” |
|
Barış Tolga EKİNCİ Toplumun Korkuları: Zombi Filmleri ve Ölümcül Deney Serisinin Analizi The Fears of the Society: Zombie Movies and the Analysis of the Resident Evil Series |
|
Ebru GÖKALİLER & Zeynep ARSLAN Geçmişle Bağ Kuran Bir Pazarlama Yaklaşımı: Retro Pazarlama Perspektifinden Tüketicilerin Marka Kimliği Ve Marka İmajına Bakış Açıları Üzerine Bir Araştırma Connecting to the Past, A New Marketing Approach: A Study on Consumer Perception on Brand Indetity and Brand Image through Retro Marketing |
|
Göksel GÖKER Tele-Yaşamlar: Gerçeklik ve Kurgu Bağlamında Türkiye’de Realite Programlar Tele-Lives: Reality Programs in Turkey in the Context of Reality and Fiction |
|
Pelin HÜRMERİÇ & A. Banu BIÇAKÇI Sürdürülebilirliğin Kurumsal İletişimdeki Yansımaları: Küresel Otomotiv Markalarının Kurumsal Reklamlarının Göstergebilimsel Çözümlemesi" Reflections of Sustainability on Corporate Communication: Semiotic Analysis of Global Automotive Brands’ CorporateAdvertisements |
|
Sevim KOÇER Ulusal Basın Köşe Yazarlarının Kariyerlerinin Sınırsız Kariyer Yaklaşımı Açısından İncelenmesi An Analysis of National Press Opinion Columnists Through the Boundaryless Career Approach |
|
Neslihan ÖLÇER & Sevim KOÇER Örgütsel İletişim: Kocaeli Üniversitesi Akademik Personeli Üzerine Bir İnceleme Organizational Communication: A Survey on the Academic Staff at Kocaeli University |
|
Şermin TAĞ KALAFATOĞLU Kadın Katılımcıların Sanal Topluluklardaki Deneyimleri: Çevrim İçi Bir Hamilelik Topluluğu Online Experiences of Women Participants in Virtual Communities: An Online Pregnancy Community |
|
Ayla TOPUZ SAVAŞ & Mesude Canan ÖZTÜRK Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Reklamları: Türkiye’de Yayınlanmış Reklamların İçerik Analizi Cause Related Marketing Ads: A Content Analysis of Print Advertisements in Turkey |
|
Mokoko SEBOLA Bilgiye Erişim ve Bunun Güney Afrika Siyaseti’nde ve Medyasında Kullanımı: Muhafazakar Yönetim Gerekli mi? Access to Information And Use Thereof In South African Politics and Media: Is Strict Regulation Required? |
|
A. Aslı ŞİMŞEK & Recep Volkan ÖNER Türkiye’de Hegemonik Erkeklik: Medyada ve Hukukta İzler, Dönüşümler ve Olasılıklar Hegemonic Masculinity in Turkey: The Signs and Transformations in Law and Media |
|
Fadime ŞİMŞEK İŞLİYEN Şiddet Haberlerindeki “Mağdur Kadın” Miti Üzerine : Habertürk Gazetesi Ş.E. Cinayeti Örneği” A Semiotic Study on the “Victimized Woman” Myth in News of Violence: The Case of the Ş.E. Murder in Habertürk Newspaper” |
|
Selcen VODİNALI & Nesrin AKINCI ÇÖTOK Siyasal Propaganda Bağlamında Siyasal Reklamlar: 2015 Türkiye Genel Seçimlerinde Akp/Chp/Mhp Partileri TV Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme Political Advertising in Political Propaganda Context: An Evaluation of TV Commercials of AKP/CHP/MHP Political Parties for the 2015 Turkey General Election |
|
Berrin YANIKKAYA Dijital Çağda Öğretim & Etik ve İletişim Etiği Öğretimi Üzerine Bir Tartışma A Discussion on Teaching & Ethics and Teaching Communication Ethics in the Digital Age |