Bahar 2016 Sayısı / Spring 2016 Issue
Cilt 6 - Sayı 12 / Volume 6 - Issue 12
Neda ÜÇER Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı Bağlamında Gençlerin Sosyal Media Kullanımına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma A Study to Examine University Students’ Use of Social Media in the Context of Uses and Gratification Approach |
|
Selvinaz SAÇAN & Derya ADIBELLİ Üniversite Öğrencilerinin Medya Okur-Yazarlık Düzeylerinin Bazı Faktörler ile İlişkisi Factors that Affect Media Literacy Level of University Students |
|
Şeyda BARLAS BOZKUŞ Popüler Çok Seslilik ve Internet Capsleri: Türk Gençlerinin Sosyal Medya Üzeriden Sosyo-Politik Söylemini Yansıtması Pop Polyvocality and Internet Memes: As a Reflection of Socio-Political Discourse of Turkish Youth in Social Media |
|
Sema Esin ERBEN & Jale BALABAN-SALI Türkiye'de Vegan Aktivistlerin Sosyal Medya Kullanımı Social Media Use of Vegan Activists in Turkey |
|
Sinem EYİCE BAŞEV Öğrencilerin Geri Dönüşüm Davranışları ve Bu Davranışa Etki Eden Sosyo-demografik Faktörler Üzerine Bir Çalışma Recycling Behaviour of Students and the Effect of Sociodemographic Characteristics on 89-107 Their Behaviour |
|
Yelda ÖZKOÇAK Türkiye’de Akıllı Telefon KullanıcılarınınOyalanma Amaçlı Tercih Ettikleri Mobil Uygulamalar Turkish Smartphone Users’ Mobile Application Preferences for Recreation |
|
Sema DOĞRU & Sevim KOÇER GSM Operatörü Kullanıcılarının Marka Sadakati Üzrine Bir İnceleme A Study on Brand Loyalty of GSM Operator Users |
|
Ozan YILDIRIM & Emrah BAŞER İnternetin Girişimciliği Kapsamında Değişen Enformasyon Siteleri Üzerine Bir Değerlendirme An Evaluation of Changing Information Sites within the Scope of Internet Entrepreneurship |
|
Tuğçe ERTEM ERAY Türkiye’de Diyalojik Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Web Sayfalarının Kullanımı Utilization of Corporate Websites as a Dialogic Public Relations Tool in Turkey |
|
Defne ÖZONUR Televizyon Programlarını Sınıflandırma Sistemleri: “Akıllı İşaretler” Ne İşe Yarar? Television Content Rating Systems: What is the function of “Smart Signs”? |
|
Beste Nigâr ERDEM Amerikan Hegemonyasının İdeolojik Boyutunun Türkiye’deki Kitlesel Gazetecilik Anlayışı Üzerinden Değerlendirilmesi, 1950-1955 An Evaluation of the Ideological Extent of American Hegemony through Mass Journalism Understanding in Turkey, 1950–1955 |
|
Burak ÖZYAL Tık Odaklı Habercilik: Tık Odaklı Haberciliğin Türk Dijital Gazetelerindeki Kullanım Biçimleri Click-Based Journalism: Practise Types of Click-Based Journalism in Turkish Digital Newspapers |
|
E. Gülay ER PASİN Psikanalitik Bir Makalenin Sinemaya Uyarlanması: Todd Haynes’in Steven’ı Freud’un Dövülen Çocuğu mu? Film Adaptation of a Psychoanalytic Article: Is Todd Haynes’s Steven Freud’s Beaten Child? |
|
Selda SARAL & Deniz YAĞIZ BAYLAN Değişen Toplumsal Yapının Film İçeriklerine Yansıması: Kibar Feyzo ve Recep İvedik Filmlerinin Greimas’ın Eyleyenler Örnekçesine Göre Çözümlenmesi Cinema reflecting the consequences of social changes: the changing social structure and comedy films. |
|
Eda ÖZTÜRK & Gül ŞENER & H. Kemal SÜHER Sosyal Medya Çağında Ürün Yerleştirme: Instagram ve İnstabloggerlar Üzerine Bir İçerik Analizi Product Placement in the Social Media Era: A Content Analysis on Instagram and Instabloggers |
|
Gülten ADALI AYDIN Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü Relationship Between Popular Culture and Advertising: Valentine’s Day in the Print Ads |
|
G. Motif ATAR & Gülcan ŞENER & Atılım ONAY Aşkın Metafor Hali: Sevgililer Günü Kapsamında Kadın ve Erkek Dergilerindeki Reklamlarda Aşkın Sunumu Metaphor of Love: Representation of Love Within the Scope of St. Valentine’s Day Advertisements Placed in Women’s and Men’s Magazines |
|
Ezgi SAATCIOĞLU & Ayda SABUNCUOĞLU İdealize Edilmiş Erkek Bedeninin Bir Reklam Çekiciliği Olarak Kullanımına Yönelik Bir Araştırma A Study on the Idealization of the Male Body as an Advertising Appeal |
|
Cansu ARISOY Siyasal İletişimde Kimliği Merkeze Alarak Markalaşmak Identity Centered Branding in Political Communication |
|
Şafak ERKAYHAN & İrem TEKİN Etkileşimli Medya Fasadları Yoluyla Etkili İletişim Engaging Communication and Social Interaction Through Interactive Media Facades |
|
Uğur Zeynep GÜVEN Alternatif Müziğinizi Nasıl Alırdınız?: Yeni Medya ve Dönüşen Kültürel Kapital How Would You Like Your Alternative Music? New Media and Cultural Capital in Transition |
|
Gözde DALAN POLAT İletişim Antropolojisi Üzerine Bir Deneme An Essay on Communication Anthropology |
|
Olcay ÖZTUNALI Antonio Machado’nun Şiirinin XX. Yüzyılda Otuzlu ve Kırklı Yıllarda İspanya’da Alımlanması The Reception of Antonio Machado’s Poetry in the Thirties and Forties in the Twentieth Century |
|
Abdulsamet GÜNEK Küresel Çağın Yeni “Bilgi Tapınakları” Küresel Ağlara Sahip Vakıf ve Think Tanklar The New Knowledge Temples of the Global Age: Foundations Have Global Scale Networks and Think Tanks |
|
Arda Umut SAYGIN Futbolun McDonaldlaşmasına Katkı: Passolig The McDonaldization of Football: Passolig |
|
Berk ÇAYCI & Ayşegül Elif KARAGÜLLE İletişimin Dijitalleşmesi ve Kültürel Melezleşme Digitalization of Communication and Cultural Hybridization |
|
Burcu SABUNCUOĞLU PEKSEVGEN Global Dünyada Değişen Basın ve Gazetecilik The Changing Press and Journalism in a Global World |
|
Özge ERBEK KARA Sinemanın Küreselleşme Yolculuğu Global Journey of Cinema |
|
Gözde DALAN POLAT Küresel Kültür Global Culture |