Güz 2014 Sayısı / Fall 2014 Issue
Cilt 5 - Sayı 9 / Volume 5 - Issue 9
Esmail AFGHAHİ & Seyyed Reza Naghib SADAT A Comparative Study of State News Channels of Iran and Turkey: Content Analysis of Foreign News |
|
Vesile ÇAKIR & Edanur KINIT Televizyon Dizilerinde Ürün Yerleştirme ve Sponsorluğunun Sonuçları The Results of Product Placement and Sponsorship in Television Series |
|
Banu DAĞTAŞ & Latif BİLGİLER AKP-CHP Polemik Haberlerini Merkez-Çevre Çatışması Teziyle Okumak Reading AKP-CHP Polemic News Through the Center-Periphery Thesis Lens |
|
Müge ELDEN, Sinem YEYGEL ÇAKIR & Uğur BAKIR Bir İkna Edici Teknoloji Olarak Sigara Karşıtı Websiteleri: Kar Amacı Güden ve Gütmeyen Kurumların Web Sitelerine Yönelik Kullanıcı Tutumları Anti-Smoking Websites as a Persuasive Technology: Attitudes Toward the Websites of Profit and Nonprofit Organizations |
|
Sinem EYİCE BAŞEV Türk Tüketiçilerin Çevrimiçi Alışveriş Davranışları: Hepsiburada.com Üzerine Bir Araştırma The Online Buying Behavior of the Turkish Consumer: An Exploratory Study on Hepsiburada.com |
|
Javanshir GADİMOV Rusya'da Devlet ve Özel Haber Ajansları: İTAR-TASS, RİA Novosti ve İnterfax State and Private News Agencies in Russia: ITAR-TASS, RIA Novosti and Interfax |
|
Mehmet Gökhan GENEL Haber Anlatı Yapısının Oluşturulma Sürecinde Kadın Söylemi: Avrupa'daki Türk Basını Örneği Narrative Structure of News and the Discourse on Women: The Case of the Turkish Press in Europe |
|
Elife KART Boş Zamanın Çoklu Tüketim Mekanı Olarak İnternet ve Yeni Yaşam Tarzlarının İnşası The Internet as a Multi-Consumer Space of Leisure and the Construction of New Lifestyles |
|
Deniz MARMASAN Bir Mekansal Ayrışma Modeli Olarak Modern Gettolaşma: Televizyon Reklamları Üzerine Bir İnceleme Modern Ghettoes as a Spatial Seperation Model: A Study on Television Commercials |
|
Burcu ÖKSÜZ & Serra GÖRPE Halka İlişkiler ve İletişim Uzmanları ve Türkiye'de Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Türkiye'deki Kurumsal İletişim Uzmanları Üzerine Bir Çalışma The Role of the Turkish Public Relations/Communication Professionals in Corporate Social Responsibility: A Research on Practices and Communications of CSR Programs in Turkey |
|
Erdem ÖNGÜN & Aşkın DEMİRAĞ Facebook Kullanıcılarının Güvenlik ve Gizlilik Ayarları Kapsamında Engelleme Eğilimlerinin Ölçümüi An Evaluation of Facebook Users' Blocking Tendencies Regarding Their Privacy and Secrecy Settings |
|
Selami ÖZSÖY Futbolun Sözel Hali: Televizyon Programları The Verbal State of Football: Television Programs |
|
Aybike PELENK ÖZEL & Nuray YILMAZ SERT Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar: Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırman Corporate Blogs as a Tool of Digital Public Relation: A Research on Turkey’s First 100 Companies |
|
Aybike SERTTAŞ V for Vendetta Filminin Alımlama Analizi ve Sinemada Televizyon Reception Analysis of V for Vendetta and Television in Cinema |
|
Faruk TEMEL, Onur ÖNÜRMEN & Mehmet KÖPRÜ Seçim Kampanyalarında Dijital Araçlar ve İnternetin Yeri: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma Digital Means and the Internet During Electoral Campaigns: A Caset Study on University Students |
|
Fuat USTAKARA Küreselleşmenin Sürükleyeci Gücü Halkla İlişkiler ve Halkla İlişkileri Dönüştüren Küreselleşme Public Relations as the Fluent Power Globalization and Globalization Which Converts Public Relations |
|
Tunç YILDIRIM Metin Erksan'ın Sevmek Zamanı Filminin Eleştirel Alımlaması The Critical Reception of Metin Erksan's Movie Time for Love |
|
Aslı YURDİGÜL & İbrahim Ethem ZİNDEREN Türk Sinemasında Özel Efekt Teknolojileri Aracılığıyla Oluşturulan Korku İkonları The Horror Icons Created by Special Effect in Turkish Cinema |